Mina underbara killar :-)

Idag började dagen med ett besök på Öron-näsa-hals på KSS, Kasper klarade inte hörseltestet på BB så vi blev remissade dit. Ingen skada skedd utan våran kille hör alldeles utmärkt :-) såå skönt...
Han hade förmodligen bara lite fosterfett i öronen när vi var på BB..
         Efter besöket så åkte vi till Elins esplanad i Skövde o strosade lite, jag köpte 2 linnen, 1 till Jonas o 1 till Kasper o så köpte jag nya tuschpennor på Clas Ohlssons :-)

Sen när vi kom hem så var det dags för lunch o efter det så for Martin o Jonas iväg till stranden för att bada lite, jag o Kasper stannade hemma o så tog vi en promenad på stan med Jenny o tog en glass, mycket trevligt..
        O om en liten stund så ska jag till Jenny på smyckesparty, ska bli jätte kul.. Blir dock lite konstigt att gå iväg utan barn men men, e ju bara en liten stund.. Det borde jag klara av :-)

O så lite bilder på mina underbara älsklingar....


Kasper myser med pappa :-)

Var bara tvungen att ta ett kort på Martin o Jonas när dem leker med Jonas nya bilbanematta :-) dem e såå söta.!
Så medan jag sitter framför datorn så sover Kasper o dem andra leker :-)

O så har jag fått veta att en väldigt nära vän till mig ska ha bebis :-) e sååå glad för deras skull... Jag längtar massor tills den lille knodden behagar titta ut i början på nästa år :-)
Åh, så roligt..!

Nu ska jag göra mig i ordning, ska bege mig till Jenny om ca 30 min...
Förutom allt detta så har vi fortfarande jätte vackert väder..
O förresten, vi var på bvc igår o våran kille både växer o blir tjockare :-) underbart....! Han  vägde 3810g o blivit hela 54 cm :-)
Tjing.


Kommentarer
Erica

Våran lilla Simon har samma linne som Kasper...gulligt :)

2009-07-03 @ 17:46:46
angelica jonsson

HeJ!!! vilket fint linne kasper har på sig,var har du köpt det??? perfekt till sommaren ju. kram

2009-07-04 @ 09:32:29
URL: http://ikamedtre.blogg.se/
Irene

:-) så sött...

Vilket fint namn eran kille fått :-)

Hör av dig när du har tid så kan vi ta en fika o titta på killarna :-) e lite nyfiken på hur Simon ser ut :-)

Många kramar

2009-07-04 @ 09:33:57
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0