Mys med barnen idag :-)

Idag e det jag o barnen som gäller för Martin jobbar på barn/familjehemmet till kl 17.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men en promenad ska vi väl hinna med..
Jonas den stackaren har fortfarande feber, men han e rätt pigg ändå, det e skönt.. Han skulle nog uppskatta en liten promenad sen, såå skönt med lite frisk luft. :-)

O så funderar jag på om vi ska höra av oss till Martins mormor o kanske boka in ett litet besök, vore trevligt.. Dem bor så himla fint o det e så mysigt att åka dit o fika lite :-)
Sen e dem ju så himlans rara oxå :-)
O min prins Jonas har varit så duktig idag o tagit hand om sig själv lite så att jag fick lite sovmorgon, lyckades få Kasper att somna om vid 7 o så gick vi upp vid 9, det var skönt..
Jag hade helt o hållet glömt bort hur lite sömn man får när man har spädbarn, fast sen så har ju Jonas alltid sovit så bra som liten.. Tror inte att det var såhär...!
I natt har dock Kasper varit redig, han vaknade vid halv 2 o vid halv 5 o vid halv 7 när Martin gick upp :-) men men, lite sömn får jag ju i alla fall.. :-)

Nu kom svärmor, så jag ska vara lite social med henne.... :-)
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0