Nu e jag trött på fläsket...

Jag måste verkligen överväga att börja träna, jag e så trött på graviditetsfläsket... Det sitter ju överallt, ja t.o.m mina fingrar har bytt storlek..
O mina svarta leggings e liksom inte svarta längre utan snart genomskinliga när det e så mycket extra fläsk som ska tryckas ner i dem.. Fy, så äckligt.
Jag måste verkligen ta tag i fläsket den här gången, med Jonas rann det bara av mig o då fanns det mer fläsk från början.
O ansiktet ska vi inte tala om, jag e fortfarande rund som en jäkla fotboll i ansiktet...
Fy.!

O fina Martin e så smal o fin :-) ja, han e en riktig pudding..
Tur att någon av oss ser bra ut i alla fall..

Underbara Jonas, har tagit sovmorgon idag o vaknade inte förrän nu o han brukar varkna vid 7-8 tiden. Så skönt för honom...
Kasper har därmot inte tagit sovmorgon idag hihi.. Men det har helt klart varit en av dem bättre nätterna hittills o jag har fått sova. Jag tog 01 passet, Martin tog 04 passet o så somnade jag Kasper vid ca 05:30 o så gick vi upp mellan 07:30-08.
Känner mig faktiskt en aning piggare idag än dem andra dagarna..

Ska även försöka hinna med lite egentid med Jonas idag, tänkte att vi skulle gå på stan lite o mysa.. Får bara hoppas att vädret håller i sig.
Nä, nu ska jag ta tag i mig själv, måste platta luggen.. :-)


Kommentarer
FRIEDA

Bara o hojta till vettu..!!!

Jag kan man kort varselom det skulle va så oxå..!



söta dina grabbar är:)

2009-07-09 @ 10:38:34
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0