Regn, regn, regn

o mera regn.. Vilket fantastiskt väder vi har :-)
Men måste säga att kvällarna e underbara, inte sådär kvavt längre.

Idag började dagen med att vi fick besök av min förra kollega Lollo, mycket trevligt.. Har dock haft dåligt samvete hela vårterminen när jag blev sjukskriven o hon även fick ta över mitt jobb utöver sitt egna..
O så hade hon med sig en present till Kasper oxå, så snällt.. Tackar.!
    Efter det så var det dags för lunch o sedan for vi iväg till bvc :-) min lilla kille växer så det knakar, 55 cm lång o väger nu 4140 g :-) så stor nu :-)
Tänka sig att man kan bli så stolt av att han bara växer haha...

Nu ikväll händer inte mycket, ska kanske gå en promenad med Jenny när hon slutat jobba, ifall hon orkar.. Om inte så blir det nog bara en skön kväll hemma med familjen..
   E såå glad, mina 3 killar e helt fantastiska :-) o lilla Kasper e så fin o Jonas e en så snäll storebror.. När Kasper blir lite ledsen så kommer brorsan Jonas med en tröstande napp :-)

O nu har jag övervägt tränandet o jag måste helt klart börja, nu står jag still på 8 kg + :-( det tänker jag inte fortsätta med.. Så nu måste jag bara hitta någon som vill följa med mig, blir kanske lite lättare att komma igång då..
O så skippade jag godiset idag när jag handlade, nu får det vara slut på allt godisätande o läskdrickande annars kommer jag se ut såhär framöver...
    Måste leta upp min boll oxå :-) har ju en sån där halv boll med hjul o handtag som man rullar fram över golvet med :-) den fungerade bra sist jag behövde gå ner i vikt, så jag hoppas på samma resultat denna gång. :-)
Förra gången när jag behövde gå ner i vikt så bytte jag kost o började rulla med den o gick många promenader o jag lyckades gå ner hela 10 kg.. :-)

Nä, nu e middagen klar så jag får skynda mig innan Kasper vaknar o ska ha mat :-)
Tjing.


Kommentarer
Malin

Om du är ensam ikväll, så kan jag komma och göra dig/er sällskap en sväng? :P Vore mysigt! Ring.. =) Puss

2009-07-10 @ 13:19:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0