Seg idag..

Jaha, då har man vaknat sen ett par timmar tillbaka o nu har jag precis betalat räkningarna, alltid lika kul att betala räkningar hahaha...
Men men nu e det gjort i alla fall..
Jonas har fortfarande inte vaknat o Kasper har lyckats somna om igen, så nu har jag en stund för mig :-) Martin e ute med Håkan o golfar, dem slog ut vid 7 i morse :-)
Funderar på om jag ska försöka mig på en promenad sen när Jonas vaknat, innan det e dags för oss att storhandla.. Det gillar jag :-) e såå kul att storhandla o så känner jag mig alltid så nöjd efteråt när allt finns hemma igen :-)

O så ska det bli oerhört kul att åka iväg med Jenny i veckan o handla, jag ska ta med mig Jonas oxå så han får lite egentid med mig :-) så får Kasper o Martin hitta på något annat kul :-)
 
O nu e det mindre än 2 veckor kvar tills våran lilla Kasper får en kompis :-) då ska min vän Pernillas bebis komma ut, ska bli jätte spännande att se hur han/hon ser ut o ifall han/hon e lik sin storasyster :-)
O jag tror att det kommer komma ut en liten kille, känns så :-)
Vore ju kul...!

Nu vaknade Jonas så jag ska ta o äta lite frukost med honom innan Kasper vaknar igen....
Ska nog ta några fina bilder på mina killar 3.. Mina underbara killar :-) Dem vackraste i världen :-)
Här kommer en bild på mina fantastiska barn :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0