Sool, härliga sol..

Ja, solen har allt tittat fram lite idag :-)
    Morgonen började kl 6:30 när min kl ringde, jag hoppade upp ur sängen, drog i mig lite yoghurt o hoppade sedan i mina kläder o for iväg på en ordentlig promenad i en timme, när jag kom hem strax efter 8 så började resten av familjen att vakna. Jag hoppade in i en dusch o gick sedan till Nockes för att möta upp Jeannette för en frukost där :-) myket trevligt o efter en stund så kom även Jenny, Offe o Offes syster med son..
Jonas kom oxå efter en stund, han var sugen på lite fika han oxå :-)
    Efter det så var det dags för lunch o sen begav vi oss hem till Jeannette o Magnus för att se hur det går för dem i huset, det börjar allt hända lite saker där, såå härligt för dem... :-)

Nu e vi hemma igen o Martin lagar middag, blir gott, jag e jätte hungrig..
Så nu har jag promenerat av mig ordentligt, avslutade gårdagen med 5 km i Petersburg, såå skönt...

Nä, nu ska jag ta hand om en skrikig liten Kasper :-)
Tjing..!


Kommentarer
Anonym

Vi kanske ska börja gå ihop istället..så sparar vi pengar på gymmet...:)...

Ang gymmet föresten så tror jag att jag vill börja till hösten,när det e blåsigt och kallt ute....vad tror du om det?

2009-07-22 @ 16:23:00
Irene

Hm, gärna.. Men vem har skrivit detta??? :-)

Ring mig..!

2009-07-22 @ 17:17:29
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0