Svettigt idag :-)

Kan man lugnt säga, haha..
Det e ju inte direkt kallt ute :-) O här sitter jag, har tagit några kort på söta Kasper o så hittade jag ett fint kort på syster Sandra oxå :-)
Sånna snyggingar.. :-)





Så söta så... :-)

Tyvärr så kunde inte Martin o Jonas ställa upp på bild för dem e på badhuset (utomhusbadet) en sväng.. Jonas måste ju få komma iväg o svalka av sig lite...
Natten har varit jobbig, men så e det nu... Tror att det e värmen som tar ut sin rätt... Kasper har inte vaknat många ggr men han har haft svårt att somna om, så har han vaknat kl 1 så har han somnat framåt halv 3, men men... E ju lätt att komma undan med sånt när man e så söt :-)
          Blir dock lite skraj varje gång att han ska väcka Jonas, vill ju inte att Jonas ska behöva bli störd i sin sömn...
Nu ska jag o Kasper bege oss till affären, jag måste köpa frimärken till alla kalaskort som måste postas.. E ju bara 2 veckor kvar tills min stora kille blir hela 5 år :-) jätte stort ju...

Tjing, tjing..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0