Utskällning :-(

Nu ligger Kasper o skäller på mig :-( inge kul att bli utskälld... Jonas har bäddat ner sig framför en film, hoppas att han somnar snart.. Tog tempen tidigare idag o då hade han 39, 38,8 o nu 38,4 så den e sakta på väg neråt :-)
Han har fått vara ute lite oxå, måste ju få lite luft..
Så vi var ju iväg en sväng till Nockes o fikade med Jenny, Offe o en gravid kompis till dem :-) det var kul..
Sen tog vi en liten promenad oxå, såå trevligt :-)
O snart e Martin på väg hem från golfandet... Blir nog teve ikväll o kanske ett glas vin, vore gott..

O så bara måste jag lägga in en bild på Kasper från idag :-) han e ju sååå söt.. Ville lägga in en bild på Jonas oxå, men jag fick inte ta något kort på honom när han var sjuk :-(



Sötnosen där :-)

Nu ska jag vänta in Martin o lösa lite korsord...
Blir inga bilder från Borås djurpark idag, Håkan skulle fixa dem i morgon, han hade inte tid idag :-(
Men snart, snart får jag dem, sååå kul :-)
Tjing.!


Kommentarer
angelica jonsson

åååå vad söt han är lille kasper och väldigt lik sin mamma!!!!! krama jonas och hoppas han snart kryar på sig. kram

2009-07-20 @ 22:26:38
URL: http://ikamedtre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0