1 dag kvar :-)

1 dag kvar tills min stora prins kommer hem, saknar honom såååå...  :-) Han ringde nyss :-) så glad jag blev.. Min goa prins...!
Har tagit en söt liten bild på Kasper när han sover tätt intill sin armhåla :-) Så himla gullig..!


Vilken liten sötnos.. :-)

O så har Marie o Ebba varit här med en present till Kasper :-) O jag var ju bara tvungen att ta ett kort på Ebba, hon e ju sååå söt.!
Hon e stor nu, blir ju hela 2 år om 4 månader..


Fina Ebba.!

Nu ska jag bege mig ut på balkongen o solen :-)
O så får vi besök av våra vänner Patrik, Pernilla o Savannah lite senare idag :-) blir skojigt...

Måste gå o prova min förlovningsring oxå, den vägrar passa efter graviditeten, jag blir vansinnig... Den SKA på.!


Kommentarer
Mixx

Sötnosen då ;)

You go girl :P

2009-06-29 @ 12:21:09
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0