Åh, en bebis e född :-)

Ja, då har min vän Erica fått sin lilla kille :-) så kul för dem. Undra vad han ska heta :-)

Idag har jag inte gjort så mycket, legat hemma o tyckt synd om mig själv.. Sen åt jag lunch med Martin, det var trevligt :-) 
O så har Jonas gått sin sista dag på dagis, nu e han ledig hela sommaren :-) Ska bli kul att ha honom hemma nu...   
O Martin har jobbat sin sista dag idag så nu har han semester i 8 veckor... Ska bli jätte kul att få lite sällskap här hemma om dagarna nu när jag gått sjukskriven sen den 26/3...

O när Martin hade sin skolavslutning idag så for jag o Jonas till svärmor Anette för Isabelle var där o Jonas ville så gärna leka lite. Så vi lekte o åt middag där, det var trevligt o så kom Martin o hämtade oss sen..

O så har jag tvättat idag o strukit lite med, så nu e jag allt bra trött i kroppen.. O min vän Agneta kom hit en sväng o pratade lite o hämtade sin ena bunke som hon glömde här en gång..
Men hon gick nyss...

Nu e jag trött o ska snart krypa ner i sängen, e ju en dag i morgon oxå.. Då e det ju stundentfirande osv..
Tjing.....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0