All denna smärta....

Ja, först all smärta under graviditeten o nu detta... Var på KSS o fick med mig några saker hem som skulle vara till hjälp, men idag har jag ondare än jag haft de senaste dagarna.. Någon vill mig illa :-(

Så här ligger jag på sidan i soffan (eftersom svanskotan ömmar så) med smörjad o lindad fot.. TENS-apparaten funkar nog inget vidare, har ju mycket ondare i svanskotan idag...

Nog om detta..!
Idag har jag, Martin o Kasper varit på promenad, det var trevligt :-) Ska ringa till Jonas om en stund oxå, igår när jag ringde så var han på väg till hamnen med Sandra, Helena o min lillebror Daniel :-) Han var såå glad, jätte härligt att höra..
          Ikväll så ska jag, Martin o Kasper till våra vänner Jeannette o Magnus :-) Martin ska hjälpa dem att flytta grejer o jag o Kasper ska bara ha det trevligt :-)

O våran lilla Kasper fick godkänt av doktorn igår :-) härligt.. Han e dock ganska missmöjd med allt annat till o från, så jag ska sova middag med honom snart..
Behövs nu när jag förlorar så mycket sömn på natten.... Älskade unge :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0