Älskade Jonas...

Ja, då har min lilla Jonas åkt till Stockholm med min syster Sandra.. Känns så tomt o så fort jag börjar tänka på honom så fylls mina ögon :-(
Han har åkt till Stockholm ca 2 ggr/år med Sandra sen han fyllde 1, men fortfarande mår jag så dåligt när han åker o gråter varje gång.. Ibland vaknar jag även på natten o gråter av saknad.. Jag tycker att jag borde vara lite van vid det här laget men icke...
Han ringde förut när dem hade kommit fram till Stockholm o berättade att dem snart var framme :-) kändes bra..!

För övrigt så har Kasper varit på Martins match för första gången, ingen höjdare direkt.. Han vaknade o skrek en del så jag missade väldigt mycket av matchen :-) men vad kan man begära av någon som bara e 1 vecka gammal :-)
Tyvärr så förlorade dem matchen o Mellby vann med 3-1... Men nya tag på fredag :-)

O nu sitter jag o Martin o tittar på matchen mellan Serbien-Sverige, ser ju faktiskt riktigt lovande ut :-)
Kvällen blir lugn, hade hoppats på en kvällspromenad men vet inte riktigt om min fot tillåter det, hade dock varit lite mysigt..
Ska återgå till min godispåse nu :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0