Älskade trollunge :-)

Om min lilla trollunge bara ville hitta ut...
Igår låg jag med förvärkar o smärtsamma sammandragningar emellan kl 16-24, så idag känner jag mig helt mörbultad i kroppen...
Men jag hoppas i alla fall att det närmar sig snart, för varje dag som går nu så mår jag sämre o sämre, o blir liggandes mer o mer... Idag tog jag mig dock upp kl 8 för att fika med Jeannette kl 9 o så ska vi kanske åka en sväng till Lidköping o titta lite..
Blir skönt att komma ut lite..

O min älskade Martin bara sliter, jag e riktigt lyckligt lottad som hittat en kille som det senaste halvåret fått ta hand om allt här hemma o klagat så oerhört lite... Längtar tills jag mår bättre så vi kan hjälpas åt här hemma igen.. 

O prinsen Jonas fick sig en ordentlig utskällning av mig igår, fastän det inte riktigt var hans fel.. Jag låg i soffan o hade ont när han inte gjorde det jag bad honom om, så tillslut rann det över o jag skickade honom i säng med kläderna på o utan vare sig godnattsaga lr film :-(
Stackarn grät en skvätt o när jag sen hade en lugnare period av sammandragningarna så gick jag in för att be om ursäkt, det var ju faktiskt inte hans fel egentligen, då ligger prinsen o sover, ombytt o allt...
Då rann ångesten över mig, så jag smekte honom lite över pannan o pratade med honom, han vaknade till lite o jag frågade om jag kunde få be om ursäkt o ge honom en kram o det fick jag :-)
Jag gillar inte att man ska somna osams...

Nu ringde Jeannette, nu ska vi åka :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0