Dumma, dumma fot....

Nu har inte bara fötterna svullnat o den högra mer än den vänstra, utan nu värker det konstant i den högra hela tiden, känns dock bättre när jag inte går men det gör ändå ont.. Förstår dock inte varför min lilla vän där inne vill mig så illa, skulle vara så skönt ifall den lille trollungen ville titta ut, så att jag kan få äta, gå o fungera som en vanlig människa igen.
Men men, den verkar inte ha så bråttom hahaha...

Idag har jag trots min värk i foten, tagit med Jonas till lekparken så att han fick leka med en dagiskompis :-) det tyckte han var himlans kul, ska nog ut en sväng med dem i morgon oxå... O så kommer Isabelle till David idag så det kanske blir lite lek med henne oxå i veckan :-)

Min duktiga Martin spelade en golftävling idag, o vann :-) så han får åka o spela en match i augusti sen, kommer inte riktigt ihåg var det var men det e en bit bort :-) o så vann han en ny golfbag :-)
Han såg himla nöjd ut när han kom hem i alla fall.. O med dagens fina väder så måste det ha varit himla kul att spela.

O ikväll ska Martin laga våran favoriträtt med bacon o fläskfilé med ris :-) inte illa alls...
Men just nu e han o tittar på när David spelar en fotbollsmatch, jag o Jonas valde att stanna hemma, jag sov o Jonas har spelat playstation 2 :-)

Nu känner jag dock en stark längtan efter att få fram den lille, orkar inte gå tjock längre. Önskar att det fanns något jag kunde göra som satte igång allt eller att det åtminstone fanns ett litet tecken på att kroppen e lite på gång, men nej.
Vi har dock fått en ny tid i veckan då vi ska in igen för att se ifall kroppen e lite redo o i bästa fall om kroppen  e det så hjälper doktorn nog mig med en igångsättning, men om jag känner min kropp väl så e den nog inte så redo.. Tyvärr.!

Nu ska jag titta lite på teve o vänta in Martin, längtar så tills kvällsmaten trots mitt ständiga illamående idag..
Tjing..!


Kommentarer
Julia

Åh jag håller tummarna för att den lille känner för att dyka upp snart!

2009-06-14 @ 19:52:46
URL: http://barajulia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0