Dumma, dumma livmoder....

Idag e en dålig dag, jag har ont, jag mår illa o jag vill bara lägga mig ner o somna o inte vakna förrän det e dags. Står snart inte ut längre....
Nä, idag e ingen bra dag alls...
Ja, då går man in på sista veckan i alla fall. Så nästa helg ska bebisen komma, jag vägrar gå över tiden..
I bilen idag så sa jag till Martin att jag kanske skulle köpa egna sterila handskar o ägna mina dagar åt att reta livmodertappen här hemma :-)
Men jag antar att det inte heller e någon bra idé, får väl helt enkelt prata med livmodertappen så länge o hoppas att hon lyssnar.

Jonas o Martin bakar sockerkaka nu, blir gott.
Själv har jag nyss legat o sovit ett par timmar, det var skönt.. Har dock fortfarande ganska ont men det e väl sånt man får ta när en läkare drar i livmodertappen...

Nä, nu e jag på alldeles för dåligt humör för detta, inge kul att läsa om min irritation kanske. Ska försöka bli på lite bättre humör o skriva sen kanske.
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0