Godmorgon :-)

Då har min älskade Kasper blivit 1 vecka gammal :-) Han e så fin, ganska gnällig men det gör inget när man e så gullig :-)
Har varit en bra natt, Kasper vaknade kl 01 o 05 för lite mat, sen så gick Martin upp vid ca 07 o då åt säkert Kasper lite men jag vaknade inte :-)
O vid ca 5-6 tiden så kom Jonas in o la sig hos oss, det var mysigt.. Idag ska han åka till Stockholm med min syster Sandra o kommer hem om 1 vecka.. Kommer sakna honom massor ju, e så länge sen nu som han var där men men det e nyttigt för honom. Han behöver nog lite egentid med Sandra o bara få vara Jonas för en stund..

Idag ska vi ju lämna Jonas o Sandra vid tåget i Skövde o i morgon ska vi på återbesök på BB o då ska dem även kolla min svanskota o min högra fot, jag ska få en tensapparat för svanskotan.. Jag förstår inte vad jag har gjort, smärtan e nästan olidlig, o sjukgymnasten sa att om jag har riktigt otur så har jag knäckt den under förlossningen o då lär jag ha ont ett tag framöver.

O nu väntar jag in att svullnaden i händerna o ansiktet ska försvinna så jag får bli smal igen, längtar så efter min förlovningsring som legat i badrumssskkåpet i ca 6 månader nu.. Jag provar den varje morgon men blir lika besviken varje gång då jag bara får den till halva :-(

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen o skicka ner Martin till förrådet, med denna värme ute så behöver jag andra kläder än mamma-kläder.. Har ju inte haft något annat att ha på mig sen Kasper föddes eftersom vi lagt mina gamla kläder i en säck i källaren o tappat bort nyckeln men igår bröt sig Martin in i förrådet :-)
Längtar så efter mina gamla vanliga kläder o nu när det mesta av magen e borta så borde jag ju kunna komma i några av kläderna i alla fall...

Ska gå o pussa lite på mina barn först :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0