Härliga torsdag...

Förutom konstant illamående idag så har dagen hittills varit helt okej, jag o min vän Pernilla åkte runt lite i stan för att titta på neutrala bebiskläder, men det fanns ju inget överflöd av det direkt... :-(
Men vi hittade lite i alla fall, jag köpte en gräddvit body, en gräddvit pyjamas o en gulaktig pyjamas :-) så söta så...

Sen ringde dagis o berättade att min lilla prins hade 39 graders feber :-( stackarn.. Så vi for upp till dagis o hämtade honom o nu ligger han nerbäddad i sin säng o sover sött.. Han e så varm den stackarn...

O så har jag tagit en tjockisbild idag hahaha, ja, man kan ju inte säga att jag e undernärd i alla fall :-) Har även tagit en bild på mina vackra fötter som chockerade mig igår kväll.
Önskar att dem såg lika svullna ut på bilden som dem gjorde i verkligheten, fruktansvärt... Jag var nära att gråta, så illa var det..

Här har vi då mig i slutet av v.39 :-)



O så mina vackra fötter :-)



O nu sitter jag o lyssnar på tvättmaskinen som tvättar mina nya bebiskläder :-)
             O så måste jag berätta något jätte äckligt. I morse när jag vaknade så tog jag min vanliga runda runt i lägenheten för att dra upp persiennerna, när jag kommer till vardagsrumsfönstret så får jag en chock..
En död fågel, ja där ligger en död fågel utan huvud på våran balkong :-( Sååå äckligt..
Hur har den hamnat där? Den har ju knappast flugit dit, utan huvud..... Hur som helst sååå äckligt..
Nu ska jag vila lite innan Jonas vaknar o Martin kommer hem från jobbet.... Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0