Idag kommer Jonas :-)

Inte långt kvar nu, han ska vara i Skövde kl 12:09 :-) Längtar så tills jag får hålla om honom, har saknat mig sjuk efter honom. Han e ju så söt, igår när vi pratade så berättade han att han hade köpt presenter till Kasper, för det gör ju alla andra :-) Sööt.!
Han ville dock gärna berätta vad han köpt o vilka färger, o om jag inte misstog mig så har han köpt en ljusblå mössa med gula stjärnor på o så har han köpt dreggellappar..
Vilken underbar kille jag har.

I natt har Kasper vaknat ca 3 ggr, inte så farligt men sen nu på morgonen så har det allt varit livat, inte för mig för jag har sovit men Martin har kämpat :-)
När jag vaknade så tog jag Kasper o då somnade han, det var skönt. Då utbrast Martin att han äntligen kunde gå på toa, så jag antar att det varit fullt ös här på morgonen :-)
      O så ringde bvc o pratade med Martin, så vi fick en tid på torsdag, ska bli kul att väga o mäta Kasper, vet inte om han blivit så mycket tjockare sen förra veckan men han känns i alla fall längre :-) Vi får se..

Nu sitter Martin på balkongen o myser med en kopp kaffe :-) helt rätt efter hans livliga morgon o jag ska strax göra mig i ordning. Vi ska till omsorgskontoret idag o skriva på faderspappren :-)
O så måste jag tillägga att Kasper har världens bästa pappa... O Jonas har världens bästa låtsaspappa :-) (jonas egna ord om vad Martin e till honom)
E så glad att jag kan ge mina barn den allra bästa... Han har ett hjärta av guld.!

Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0