Match idag..

Idag har vi allt varit ute i friska luften, jag o Jonas åkte med Martin ut till matchen så vi var där redan 1,5 timme innan matchen började :-) Men det var kul.
Jag o Jonas byggde sandhus o gungade, jätte roligt.. Sen var det dags för match, den slutade 1-1 mot Trolmen, men det var en bra match o våra killar var jätte duktiga, dem var bra mycket bättre än Trolmen i alla fall... Men trist att det inte blev fler mål med tanke på alla målchanser...

Sen for vi hem o Martin lagade jätte god mat :-) så nu har vi ätit o jag har gjort en paj, men vi väntar in Martins mamma o Håkan som ska komma hit o se resten utav matchen Sverige-Danmark med oss.. Blir trevligt...

Efter maten när jag stod o gjorde min paj, så ropar Martin o Jonas från vardagsrummet att det brinner, o nog brann det alltid.. Ett stort rökmoln välde fram bakom ett hus på granngatan, så jag o Jonas blev lite nyfikna, vi begav oss iväg på en promenad. Jag vet inte riktigt vad som brann men jag gissar på att det var de gamla tågen, det e ju inte första gången dem brinner..
Man såg inte så tydligt från gatan, men jag hoppas att dem tar dem rackarna som gör detta.. Det bästa var väl att dem gjorde det i dagsljus denna gång, sist var det mitt i natten, så det kanske finns folk som sett den här gången..

Träffade oxå en vän idag, Erica heter hon.. Tycker lite synd om henne, hon var beräknad att föda omkring den 26-27:e maj men har fortfarande inte fått.. Hon ska dock iväg i nästa vecka, så jag hoppas att hon får sin lilla knodd då..
Jag klagar o har tröttnat på väntandet o jag har inte ens gått min tid ut, jag har ju fortfarande en vecka kvar, e ju beräknad på lördag..

Nu kommer Anette o Håkan, så jag ska vara lite social.... Får skrivas mer i morgon... Tjing.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0