Min älskade lilla trollunge :-) Kom ut nu..!

Ja, idag e det egentligen dags men vi går visst på övertid.. Den lille rackarn vill inte ut, inte så konstigt att den ska ta tid på sig med tanke på vilken lurifax den har till pappa :-)
Så idag kommer det bilder på tjockismagen i 40 fulla veckor, trodde jag inte för ett tag sen :-)



Igår var vi iväg till antenatal o träffade doktorn men han hade inga bra saker att säga, ingen liten trollunge som e på väg ut än i alla fall..
Måste erkänna att det känns trist, jag längtar så efter den lille... :-(
            Ja, igår var en jobbig dag, men jag har världens finaste kille som stöttar mig, han var en riktig pärla igår när mitt tålamod brast..
Det e ju inte så lätt för honom heller när jag mår som jag mår o det inte blir som vi vill.. Det finns nog ingen bättre kille än Martin :-)
Jag vet att doktorn vill oss väl men jag kan ändå inte låta bli att känna mig ledsen o besviken. Så i mina tankar tycker jag att han e himlans dum..

Men vi hade kul igår oxå, vi firade ju 1-årig förlovningsdag :-)
O så for vi iväg på studentmiddag hos Martins ena kusin, det var jätte trevligt. God mat o trevligt sällskap o Jonas hade en hel drös med ungar att leka med, fast han lekte mest med Isabelle o Axel :-) Så spelade han lite dataspel oxå, han e så duktig min lilla kille..
Han e en riktig fena på dataspel o tevespel :-)

När vi kom hem kröp vi alla tre ner i soffan o mös med godis o chips till Talang :-) så mysigt..

O idag har jag inte hunnit göra mycket, mått illa som vanligt, Jonas duschar o Martin e på fotbollsträning. Jag har dock bäddat i ordning i barnvagnen, ser jätte mysigt ut, jag skulle gärna krypa ner om jag fick plats :-)
Har ordnat lite i bebisens garderob oxå, så nu väntar jag bara in spjälsängen som svärfar håller på o målar om, ska bli jätte kul att bädda den :-)
O så ska vi storstäda idag, det behövs verkligen... Det ska skrubbas i varenda vrå :-)






Kommentarer
Mixx

HALLÅ!!

Kommit någon bebis än???????

2009-06-14 @ 13:59:14
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0