Min älskade Martin.. :-)

Han gör mig så lycklig, ja han e helt underbar :-)
Man skulle kunna tycka att detta med att skaffa barn kanske e en prövning men inte för oss :-) allt bara flyter på o vi hjälper varandra, byter av varandra o tar hand om varandra :-)
Jag e oerhört lycklig som fått en liten prins med en sån underbar kille...
      Idag när jag stod i köket o fixade i ordning lite pasta/kycklingsallad så kommer mitt hjärta fram med kameran i högsta hugg :-) o såhär fina blev vi...


Så skönt att man inte ser sliten ut i alla fall :-)

Måste självklart tillägga något som jag glömt :-) Martins fotbollslag vann i fredags med 8-2 mot Saleby :-) Jag e mycket stolt över killarna :-)

Idag har vi varit på en riktig lång promenad, det var svettigt.. O lilla Kasper sov så gott i vagnen, vaknade en sväng men somnade fort i pappas famn när vi satt oss för att ta en glass :-)
Själv så har jag varit till affären o köpt inbjudningskort till Jonas 5-års kalas.. Tänk att min kille blir 5 år om ca 2-3 veckor, det e ju jätte stort.. Kan inte fatta hur fort dem åren har gått..
Jonas ska få ha 2 kalas, 1 kalas för familj o vänner o sen 1 för några dagiskompisar, ska bli jätte kul :-)

Pratade med Jonas idag oxå, han har badat ihop med några grannbarn där borta :-) o han har jätte kul, e så skönt att höra det :-)
Nu ska jag återgå till Martin o fotbollsmatchen på teven o vänta in Kasper som vaknar om ca 45 min för ytterligare en portion mat :-)

Då var denna 30 gradiga dag snart över :-) Hur blir vädret i morgon???


Kommentarer
catta

ja ni är fina ihop,du har en toppen kille och två underbara söner,skickar en sommar kram till hela familjen

2009-06-28 @ 21:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0