Mina underbara prinsar... :-)

Dem e så vackra mina prinsar.. Igår när Kasper fick sitt allra första bad i sin nya badbalja så ville inte Jonas vara sämre, så Jonas hoppade i badbaljan när Kasper var färdigbadad :-) så himla söt..!

I natt har det varit lite lugnare men ännu lugnare skulle inte skada :-)
Fick dock lite sovmorgon av Martin, mycket snällt av honom...
Min högra fot e jätte fin men gör jätte ont, jag har nästan mer ont nu än när den var svullen, undrar så vad det beror på...
O min fina svanskota värker så fruktansvärt mycket att jag knappt vågar resa på mig eller sätta mig ner längre.. Igår när BB-vård i hemmet var här så sa hon att jag nog kunde räkna med ca en vecka till innan smärtan skulle ge sig, fy säger jag bara... Så nu hoppas jag att veckan kommer gå fort..

På tisdag så åker Jonas till Stockholm med min syster Sandra, dem åker ju varje sommar men den här gången känns det extra konstigt... Dem brukar ju även åka en sväng på vintern oxå men det gjorde dem inte i vintras så nu har han inte varit ifrån mig så länge på 1 år..
Men jag tror att det blir bra för honom att komma bort lite o få vara bara Jonas för ett tag.. Här hemma e det ju full rulle nu för tiden..
Men han e snäll Jonas, jag har dock haft väldigt dåligt samvete över att jag kanske inte hinner med Jonas på samma sätt som förut, sen e det jobbigt när man känner sig så trött hela tiden.. Men det lägger väl sig snart :-)

Martin e guld värd, han e fantastisk med oss allihopa.. O kärleken i hans ögon när han tittar på Kasper e obeskrivlig, han fullkomligt lyser :-)
Det e så skönt att ha honom hemma hela dagarna, blir nästan nervös inför hans fotbollsträning i morgon kväll, då jag ska vara ensam med barnen :-)

O i morgon kommer min mamma o resten av gänget för att titta på Kasper :-) blir trevligt.. Så ska vi ordna så jag får alla våra bilder på datorn överförda till skiva så att jag kan framkalla dem sen :-) Vill ju ha in bilderna i album..

Nä, nu ska jag återgå till vilandet.. Kasper har precis fått mat o vilar så jag får väl passa på att göra samma sak, Martin o Jonas leker med Jonas nya garage som han fick av svärfar för ett par dagar sen :-)
O ikväll blir det potatis o kalops :-) gott va??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0