Mitt sista tjockis-tecken e här :-(

Ja, nu har det hänt.. Mina händer o fingrar har svullnat, idag när vi var ute i skogen o gick så kom värmen o svisch så hade jag fingrar i dubbel storlek :-(
Ville bara gråta...
Mina fötter har svullnat ännu mer o mina vrister e så tjocka att det gör ont att böja fötterna... Nu får den lille rackarn se till att komma ut innan jag spricker överallt...

Förutom det så har jag väl haft en ganska bra dag, känt mig ganska trött o vilat en del.. Martin har städat o Jonas har spelat lite playstation 2.. Så var vi en sväng på lekparken oxå men jag gick hem innan dem andra, mådde inte så jätte bra..

Nu ska vi väl titta lite på teve o sen e det dags för sängen, ska bli skönt...

Jo, vi var iväg o tittade på David när han spelade en match oxå, det var trevligt. Trist väder så vi satt i bilen o tittade :-)
             Nä, nu ska jag ägna mina sista vakna timmar med mitt fläsk, skriver väl mer i morgon....
Tjing..!

O så min prins när han spelar :-)




Han e inte så glad i att jag stör honom i spelet hahaha... Men himlans söt ändå...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0