Nu e Jonas hemma igen :-)

Äntligen e han hemma :-) som jag har längtat..
När vi kom hem så öppnade Jonas sitt paket som han fått av våra vänner Patrik, Pernilla o Savannah, det var ett jätte fint grått linne med en stor spindel på o det har han haft på sig enda sen dess :-)
Tack så jätte mycket, han älskar det :-)
        Vi har även köpt en ny matta till hans rum med en bilbana på, haha så glad han blev :-)
O så en bild på mina killar, Jonas försöker busa med Kasper, men Kasper e inte särskilt imponerad :-)



O sen efter att vi ätit lunch o vilat lite så bestämde vi oss för att åka till badstranden, såå underbart i detta väder..
Tyvärr så kan ju inte jag bada men dem andra gjorde, vi 4 åkte dit tillsammans med David, Isabelle o Jonas H.... 
Lägger in lite bilder från dagen :-)

  
Killarna spelar lite fotboll :-)

 
Jonas äter glass...

 
Isabelle ville oxå vara med på bild :-)

Ja, då var denna dagen gjord.. Just nu sitter Martin o Jonas o leker med bilar på balkongen. Jonas får allt vara uppe lite idag, nu när vi inte sett honom på 1 vecka :-)
Har precis gett Kasper lite mat o nu ligger han i babygymmet o spanar in fondväggen i vardagsrummet :-) jag tror han gillar den.... Hihi.!
Nu ska jag dricka lite Coca-cola :-) Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0