Så då har man försovit sig :-)

Ja, här har vi inte haft en enda tid att passa sen Kasper föddes förutom idag o vad händer, jo vi försover oss o missar fotograferingen till tidningen... Skit oxå... Men men, det var ju trevligt med en liten utflykt :-)
             Inte lätt att passa morgon tider när man lider av sömnbrist haha...

Har nyss pratat med BB-vård i hemmet, dem ringde o frågade hur vi mådde :-) trevligt.!
O nu sitter vi o fikar lite med David o Isabelle, fast Isabelle o Jonas leker mest :-) o så tjafsar dem oxå, jag o David sitter i vardagsrummet o skrattar åt dem :-)

O så måste jag berätta om min, Jonas o Kaspers promenad igår när Martin var på fotbollsträning :-)
    Det hela började med att Kasper skulle få ny blöja, så jag påbörjar blöjbytet när han från ingenstans börjar kissa o bajsa överallt, så det var bara att börja om från början.. Så var han ju klar efter det o på med alla kläder o vi beger oss till vagnen o då, då smattrar det till i blöjan :-) så vi vänder på klacken o beger oss in i badrummet en gång till.
Efter det blöjbytet e vi äntligen klara, så ner med Kasper i vagnen (Jonas har väntat påklädd o färdig vid ytterdörren hela tiden) o så börjar vi promenera mot Ica, dock med Kasper gnällandes i vagnen, hela tiden..
Halvvägs till Ica inser jag att Kasper inte komme att sluta skrika förrän han fått något i magen, så jag ropar på Jonas som e några meter framför mig på sin sparkcykel att vi nog måste bege oss hem med en gång..
Så hemåt blir det o Kasper får mat, sen påbörjar vi promenaden igen o nu med 10 minuter kvar tills jag ska lämna in en film som vi hyrt kvällen innan.. Jag hann.!

Underbara Kasper :-)
O underbara Jonas som bara accepterar utan gnäll... Han e så duktig o han har sån förståelse med Kasper :-)
Det gör honom inget att Kasper kanske skriker en del o väcker honom på natten..
Ja, Jonas e toppen :-)

Nu ska jag sluta skriva o ägna mig åt min älskade Martin :-) Han e så fin..!
Jag frågade honom igår ifall det blivit som han trott nu när Kasper var ute, då pussar han mig på kinden o säger; nä, bättre :-)
Så fin han e..!
Ja, jag e helt klart oerhört lyckligt lottad som har mina 3 underbara killar... :-)


Kommentarer
Mixx

Ja vissa ar tur i livet.

2009-06-22 @ 11:28:44
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0