Shopping....

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, har inte mått så himla bra o igår var jag ett riktigt vrak o låg i migrän. Så Jonas fick leka lite med Erik o hans tjej istället för med mig, o han hade jätte kul :-)

Martin åkte till Göteborg igår med eleverna o kommer hem ikväll :-) blir underbart att få hem honom igen, saknar honom så mycket när han inte e hemma o speciellt på nätterna..
Dem har varit på inspelningen av Doobidoo :-) o så har dem varit på Liseberg, gissar på att han har haft JÄTTE kul :-)

Idag började dagen med att Jonas kompis Ludvig o hans mamma kom o hämtade honom o körde honom till dagis så att jag slapp.. Väldigt rart av henne :-) Jag e ju inte så pigg på morgonen...
Sen var jag på stan o köpte en vattenflaska som Jonas kan ha på dagis, bra att ha o svalka sig lite med, jag vet ju inte hur duktig han e på att dricka annars.. Men med en egen vattenflaska blir det en sport hahaha..
           Sen strosade jag, Jenny o Matilda runt lite på stan.. Men så kom jag o Jenny på att vi kunde åka till Skövde o shoppa, jätte kul..
Så idag har jag handlat blöjor, lakan, påslakan, kisskydd o en slinga med elefanter att sätta på barnvagnen :-) jätte sött.
O så handlade fina Jenny lite kläder till bebisen, 1 vit body med texten "sötnos" o så 1 bodypåse med texten "pytteliten" så himlans söta :-)
Tack återigen Jenny, så himla fina dem e... Jag sitter o tittar på dem hela tiden.. Längtar tills Martin kommer hem så jag får visa honom dem..

Jonas åkte till Ludvig efter dagis o har fortfarande inte kommit hem, men det gör inget för han ska vara ledig från dagis imorgon.. Men det känns allt lite tomt utan honom..

Funderar på om det kanske e dags att packa BB-väskan snart, vad ska man packa ner? Jag fick en lapp från mvc för ett tag sen men den har jag tappat bort ju...
Sen så undrar jag vilken väg vår lilla bebis har tänkt ta för att komma ut, för den e verkligen på väg upp mellan mina revben istället för neråt..
Kanske får börja springa naken så att lite ljus kanske hittar in hahahaha...

Nu ska jag vila lite innan mina prinsar kommer hem från sina nöjen :-)
Tjing....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0