Söndag idag :-)

Ja, då var det söndag idag, inte för att jag märker någon skillnad som e ledig hela dagarna men ändå..
      Nu e det bara 2 dagar kvar tills min underbara Jonas kommer hem igen :-) längtar såååå mycket efter honom.. Ska ringa honom om en stund o prata lite, igår när vi pratade så berättade han att han skulle åka u-båt (haha, han menar motorbåt) o att han skulle fiska hajar :-)
Inget fel på hans fantasi i alla fall :-)

Kasper e piggare på f.m nu, o e lite vaken faktiskt.. Han vill dock ligga i våra famnar hela tiden när han e vaken :-) Han e så gosig. Jag låg nyss intill honom i soffan o bara mös o luktade på hans huvud, det luktar så gott :-)
Han har så fina ögon, dem e så stora o fina.. O han tittar så mycket på oss, jag undrar allt vad han tänker :-)
       Nu sitter han i babysittern o skriker på mig :-) Han låter lite som exorsisten när han sätter igång :-)

O när Kasper har ätit nästa gång så ska vi nog bege oss ut på en promenad, blir skönt i det vackra vädret..

Igår var vi på kalas i Grästorp för Martins mosters barn, dem blir 4 o 6 år :-) Det var jätte trevligt o vädret var ju helt fantastiskt. När vi kom hem på kvällen så gick jag o Marie ut o tog en kaffe på Stadt, det var trevligt att sitta där en stund :-)

O min stackars Martin har tandvärk igen... Så han ska bege sig iväg till David o hämta alvedon, jäkla apotek som har stängt på söndagar, tycker faktiskt att dem ska ändra på det..

Nu ska jag mysa med Kasper igen, han e såå go... Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0