Underbara natt :-)

Ja, i natt var helt klart den bästa natten på länge :-) Kasper vaknade kl 24, 01, 02, 04 o 06:30 skrikandes :-) underbart!
         Vi känner oss måttligt sega idag haha..
O kl 04 så hittade vi även Jonas i sovrummet, han hade vaknat tidigare av att Kasper skrek :-) så söt han e.. O när Kasper börjar skrika vid 04 så ska ni inte tro att Jonas blir irriterad eller så, nä han sätter händerna för öronen, vänder sig om o somnar om hahaha.. Vilken störtskön kille.. :-)

Idag ska vi till David, han fyller 28 år o sen ska vi till svärfar o äta middag :-) blir jätte trevligt...

Vi tog oss även en liten promenad igår, Kasper har fått både presentkort o pengar så vi var ju bara tvungna att gå ut o köpa honom något fint..
O just nu sitter vi o väntar på att BB-våd i hemmet ska ringa, dem ska komma hit idag o titta till oss...

O fina lilla Kasper ligger i sitt babygym o myser o Jonas duschar, måste ju vara fin om vi ska ut o dansa kring midsommarstången :-)
Kan ju inte sluta fotografera mina fina killar...

Nu ska jag kika vidare på nätet innan det e dags att ta tag i dagen... Tjing.!


Kommentarer
Mixx

Absolut klart jag ska ;)

Glad midsommar på er <3 Love ya!!

2009-06-19 @ 11:16:06
URL: http://mixia.blogg.se/
Mixx

Absolut klart jag ska ;)

Glad midsommar på er <3 Love ya!!

2009-06-19 @ 11:16:08
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0