Underbara sommar :-)

Vilket härligt väder vi har :-)
Idag har jag, Martin o Kasper storhandlat, härligt.. O om en stund ska vi ut på stan o titta lite :-) Väntar på att Martin ska dammsuga färdigt o på att Kasper ska vakna o få lite mat i sig..

O så har pappren från Skatteverket kommit idag, så jag ringde omsorgskontoret o bestämde tid i nästa vecka då vi ska dit o skriva på pappren så Martin kan bli pappa på riktigt :-)
O så har vi bestämt Kaspers alla namn :-) jätte kul ju... Men jag tror nog att jag behåller dem för mig själv ett tag till....

Igår när jag pratade med Jonas, så var dem på väg ut för att äta middag o han berättade att han hade badat 2 ggr o så skrattade han lite o avslöjade att han hade ätit lite godis... Fastän det inte var lördag :-) sååå söt..
Saknar honom masor nu när han e borta, jag vet att det e bra för oss båda men ändå väldigt jobbigt. Längtar så tills han kommer hem igen.
Min vän Jeannette frågade mig igår hur det kändes, o direkt kände jag tårarna bränna innanför ögonlocken.. Kan inte prata o knappt skriva om min underbara kille som inte e hemma utan att jag vill börja gråta.. Men men, inte långt kvar nu tills han kommer hem..

O lilla Kasper hade en dålig dag igår, vi tror att det var magknip så stackarn skrek halva dagen, men han sov gott i natt o har sovit bättre idag..
Kände mig så hjälplös igår, sån tur att jag har Martin att bytas av med :-)

Nu börjar Kasper att vrida på sig så jag ska strax mata honom o sen ut i det underbara vädret igen.. Förresten så träffade jag en gammal vän Emelie vid Coop idag, väldigt kul :-)

O så vill jag tacka alla vänner för dem fina presenterna till både Kasper o Jonas, underbara ni e :-) Tack..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0