Våran bebis e född :-)

Ja, igår på min egna födelsedag vaknade jag upp med värkar o så kl 22:24 var våran lilla kille ute :-) Så fin..!
Ingen vidare förlossning om ni frågar mig men huvudsaken e att det gick bra..
Våran lilla kille vägde 3605g o var 51 cm lång, alldeles perfekt med andra ord.. Lyckan jag känner går inte att beskriva, känns dock overkligt fortfarande..
Har dock väldigt ont i kroppen, men så fort jag mår lite bättre så ska jag lägga in lite bilder på våran kille..
Han har inget namn ännu o det spekuleras vilt i umgänget omkring oss :-) riktigt kul att lyssna haha..

O så tackar jag för alla gratulationer :-)

Så nu e jag o våran kille födda 16/6 o Jonas 16/7 :-) man skulle kunna tro att jag gillar siffran 16 :-)
Nu ska jag försöka få i killen lite mat innan Jenny kommer förbi för att titta på honom..
Tjing..


Kommentarer
Karin

Grattis till den nya lilla bebisen! Hoppas allt gick bra och att du hämtar dej snabbt. Ser fram mot att se bilder på dina prinsar.

2009-06-17 @ 21:02:43
Jenny

Han var så fin! Har ni gjort bra! Kramar

2009-06-17 @ 22:03:22
Erica

Grattis till eran lille pojk:)..vi får ta och ses någon dag framöver när ni har landat..

Kramar

2009-06-17 @ 22:39:51
pernilla

ja grattis igen!! hoppas återhämtningen går bra. har inhandlat present nu! =) ha d gott ses o hörs.

2009-06-18 @ 11:48:22
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0