Älskade hyperemesis.....

Jaha, då fick jag åka hem tidigare från jobbet igår, mådde riktigt dåligt... Låg nerbäddad på jobbet hela förmiddagen så vid lunch gav jag upp o åkte hem..
Mår riktigt pissigt idag med o har inte bestämt om jag ska jobba lr inte.. Finns inget värre än att må såhär illa på jobbet, bara jag pratar så e jag  rädd för att kräkas.. Men på torsdag ska jag till läkaren, får se om jag kanske blir sjukskriven istället.. Börjar få riktigt dåligt samvete för jobbets skull nu, känns inge bra att ena dagen jobba o andra dagen vara hemma, synd om min elev oxå...
Men men, det ordnar sig....

Börjar verkligen längta efter den lille nu :-) e så nyfiken på hur den ser ut... Men jag misstänker att den kommer vara väldigt lik Martin :-) känns som om han har starka gener.....

O Jonas frågade mig idag, när vi ska gifta oss (jag o Jonas alltså) Jag svarade att en dag när han blir stor så kommer han träffa en tjej som han vill skaffa barn o sånt med o att han då kan gifta sig med henne..
Då svarar min kille, men mamma jag vill gifta mig med dig, jag vill inte bo med någon annan än dig... SÖT..!
Vilken underbart gullig unge jag har :-)

Nä, nu ska jag vila lite... Mår inge vidare...!


Kommentarer
angelica

ÅÅÅ vad jag tycker synd om dig,jag längtar oxå efter vår bebbe nu.

9veckor kvar!!!!

Nu börjar nedräkningen.

Idag ska jag åka in till babyproffsen och beställa en bilstol :-) kul

Vagnen är beställd och kläderna i 50/56 ligger i lådan färdig tvättade och strukna och bara väntar.

Skötbordet väntar jag med till 1maj. ha det så bra kramizar

2009-03-24 @ 07:51:17
pernilla

tack=) ja nästa v kan jag nog ha lite tid över..

hur går allt med dig?? överlever du? och hur ska dugöra med sjukskrivningen?

krmaar

2009-03-24 @ 10:34:55
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
pernilla

hej .. skönt att du kan sjukskriva dig i alla fall.. hoppas på det bästa, själv går man runt som en zombie, ska sova mår inge bra alls idag. har tom fått lämna savannah hos tua och mats nu när patrikt ränar, jag orkar ingenting..

2009-03-25 @ 17:54:06
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0