Äntligen måndag :-)

Ja, då var det måndag igen... Ska till jobbet om en liten stund, känner mig dock ganska trött eftersom jag sover så dåligt om nätterna, vaknar o måste kissa lr så måste jag ta nässpray o så.... Kommer inte ihåg när jag sov en hel natt senast..

Slutar dock tidigare idag eftersom vi ska till föräldragruppen kl 14, så jag måste ta 13 bussen hem, så det blir en ganska kort dag idag :-) e skönt på en måndag iofs....

Nä, nu ska jag pussa mina killar hejdå o sen kila iväg till jobbet :-)


Kommentarer
angelica

Hej!Då är jag inte ensam om att inte få sova,kissar en 10gånger per natt,nässpray och drömmer en massa hemska saker. :-(

Nu börjar jag bli trött på detta hoppas det går snabbt nu.

För nu längtar man efter bebben ju :-)

kram vännen!

2009-03-23 @ 19:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0