Besök :-)

Japp, igår hade vi besök av Elise o Kevin, det e några vänner som bor i Linköping... Det var himlans kul, Jonas o Kevin busade allt runt hihi...

Idag har varit en sådär dag, har ju så ont men men...

Martin lagar mat nu o Jonas säger att han ska titta på bompa men det e nog bara en ursäkt för att kunna ligga i soffan o slumra lite :-) Stackarn e helt slut efter en hel dag på dagis....
Imorrn ska han till Ludvig (hans kompis från dagis) o sova över där :-) så det e han väldigt glad o exalterad över må ni tro..
O det första Martin säger e, jaha då e vi själva imorrn alltså, japp - säger jag.. Då säger Martin, då kan vi ju städa.. Hahaha.. Härlig kille jag har..
Men självklart vill jag inte göra min kille besviken så visst ska vi städa imorrn, kommer bli såååå roligt hahaha...

Nä, nu ska jag kolla in köket o se om Martin behöver hjälp, han ska laga fläskfilé med bacon o grädde i ugn o till det blir det ris, ska bli riktigt smaskigt :-)

Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0