Chocklad o cola :-)

:-) Inte helt fel med det alltså, riktigt smaskigt hihi..

Idag har jag umgåtts med min vän Therese o hennes son Oliver en stund på dagen, så hämtade jag Jonas på dagis vid ca halv två... Sen har han varit inne hos grannen o lekt med en av sina dagis kompisar o nu e dem på biblioteket på sagostund..
Jag har varit jätte duktig o städat :-) men jäklar så ont jag fick hahaha, härligt att man e så smidig nu för tiden :-)

Nu ska jag titta på ett One Tree Hill avsnitt o sen ska jag börja med maten tills Martin kommer hem...

Mycket fint väder vi haft idag i alla fall... Ska se om jag hittar några fina bilder att lägga in här oxå :-)


Jag i v.30.....



Min alldeles egna spindelmannen.... :-) så fin...!


Mina jätte vackra killar :-)


Kommentarer
Michaela

Så fin du är gumman :-)

Söt jonas haha.



Vi saknar er.



puss

2009-03-31 @ 23:08:46
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0