Det bästa i mitt liv :-)

Mitt underbara hjärta e på dagis nu.... Saknar honom massor när han inte e hemma o idag dröjer det innan han kommer hem, efter dagis så ska han få åka till Martins jobb o vara med där lite o sen åker mina killar till badhuset i ett par timmar.. Blir nog jätte skoj för dem....
Tyvärr kan inte jag följa med, jag platsar inte i min bikini längre :-(

Har ringt till Antenatal på KSS idag o pratat lite ang bebisen.. Känner mig lite orolig, kan inte släppa att UL bilden ser så konstig ut.. Så jag hoppas på att få en ny tid så dem kan kolla lite extra, men hon kunde inte lova något... Så nu håller jag tummarna...

Nu ska jag hedra min fina kille lite, e så stolt över honom... :-) tänk att man kan få en sån perfekt liten kille som jag har :-)
Jonas busar framför kameran o gör tokroliga miner hahaha











Hahaha, härlig kille jag har :-)
Åh, nu längtar jag efter honom ännu mer ju..... :-( Det bästa i mitt liv...!!


Kommentarer
Michaela

söt han är :-P

2009-03-28 @ 17:39:57
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0