En underbar Torsdag..

Idag har jag haft ett vredesutbrott på jobbet.. Hade pingisrasten o fick lyssna på en massa fula ord som k-k, b-g, o-n osv. Tillslut blev jag vansinnig o höjde rösten, hotade med att kasta ut ungarna om dem inte lugnade ner sig.. Men en annan lärare fick höra allt o kom in alldeles vansinnig o skällde ut ungarna ännu mer :-)
Japp, så gick det till men det kändes skönt efteråt, härligt att få ut lite aggression sådär..

O om en liten stund ska vi bege oss till bowlinghallen, ska bowla med Peter (han som Martin e kontaktperson åt) blir trevligt o sen efter det så ska vi hit o äta middag.. Sen blir det nog sängen.
O på tal om sängen, jag vaknade i natt av att jag drömde läskiga o konstiga drömmar o inser att det bara e jag som ligger i sängen.. Gissa var Martin var?! Japp, i soffan.. Han hävdar att jag snarkade så illa att han inte kunde sova i samma rum hahaha.. Men vad kan jag göra åt det? Det e ju inte mitt fel att jag e förkyld heller...

O idag e det den 5/3-09 vilket betyder att Savannah blir 1 år idag :-) kul... Såg en fin bild av henne i Sklt idag...  :-)

Så min dag har flutit på ganska bra idag o imorrn blir det slöjd :-) det tycker jag e himlans skoj... :-)

Nä, nu ska jag återgå till dem andra....!

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0