Föräldragruppen :-)

Japp, då var det gjort.... Lite läskigt med de nya människor, men samtidigt lite kul.. Jag ska ha näst sist av oss men jag var nog störst hahaha, (tyckte Martin)
Men det var himlans gott med smörgås o te :-)

Annars ganska lugnt, har lite ont efter dagens jobb, men annars fint.. Längtar dock väldigt mycket till sängen, ska bli så skönt att sova...
Haha på tal om att sova, Martin fick sova på soffan i natt igen hahaha... Jag e helt säker på att han överdriver, så illa kan jag inte snarka haha, men ganska kul ändå....

Ska smutta lite på mitt nybrygda goda kaffe innan jag kryper till sängs :-) E ju en dag i morrn oxå..!
Tjing...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0