Fotboll o barnkalas hela dan...

Idag har dagen varit väldigt lång, dagen började kl 07:20 då åt vi frukost jag o Jonas, sen kl 08:30 begav vi oss iväg till fotbollsplanen för att sedan se Martin spela mellan 9-10:30, sen var det raka vägen till stan, slå in en present o sen ringa Martin så han fick köra oss till barnkalaset, Isabelle har fyllt 3 år nu :-)
Efter kalaset  som varade mellan 11-14 så gick jag o Jonas en liten promenad o sen hem.. Jonas fick besök av sin kompis Elise o sen gick dem in till hennes mormor (våran granne) då gick jag o la mig o sov jätte gott..
Strax innan kl 16 kliver barnen in hit igen o jag vaknar o Martin kommer hem.. Vi pratar lite sen beger vi oss hem till Isabelle för att fortsätta fira henne med familjen.. Men kl 17:30 blir jag sugen på pizza, så pizza blir det o hem med den till Martins mamma för att sedan sitta där o äta o titta på hockey.. Åter hemma kl 21..........................

Jag e helt slut...............!

Imorrn ska jag göra minsta möjliga om ens det.. Måste vila om jag ska orka jobba i veckan...

Var på mvc igår, gick bra... :-) o som jag misstänkte så har jag allt gått upp några kilon till, så härligt :-)

Nu ska jag umgås lite med Martin o sen ska jag sova bättre än jag någonsin gjort hahahahaha.....
Tjing.......!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0