I morgon e det fredag :-)

Nu e det snart fredag, vad jag längtar :-) Jag älskar helgen :-)

Skulle egentligen till mvc idag men det ställdes in eftersom våran barnmorska var sjuk, så vi ska dit imorrn istället, blir kul.. Längtar lite till att få ställa mig på vågen hahaha, har en känsla av att jag gått upp en del :-) Jag har väl inte skaffat extra hakor utan anledning hihi....

O ikväll e det hockey på teve så jag ska nog ta en promenad istället.... Älskar detta fina väder, känns så trist att det ska försvinna o bli kallt igen... Jag vill ha vår nu..
Men något som e kul e att vi snart ställer om till sommartid :-) 

Nä, nu ska jag prata lite med min mamma på msn o sen ska jag titta in en väns blogg :-) 
Tjing.... 



Kommentarer
pernilla

mhm fårvi glra, men får vnta någon v mkt i skolan nu men ses på lördag, fotbollen, ja nu blir det nog inga mer jobb tider för mig, bara i morn och 2 ggr till har jag orkar inte mer, illa mående går upp och ner ska inte klaga jämfört med dig men man mårinte prima alla dagar, mest om i rumpa och lår faktiskt men men.. hur går det själv sk du sjukskriva dig eller vad har du bestämt?? krram

2009-03-20 @ 08:59:54
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0