J-a förkylning....

Då sitter man här i soffan så tok-förkyld en människa kan bli.. Känner mig helt nedslagen, inge kul alls..
O här ska jag sitta tills apoteket öppnar så jag kan köpa lite bli-frisk-saker..
Usch, jag e inge bra på att vara sjuk...

Min lilla Jonas däremot e ju så himla gullig, blir så glad när jag ser honom när han e sådär glad o hoppar omkring.. Vad har man egentligen gjort för att förtjäna en sån himla gullig unge?? 
O så sover han fortfarande utan blöja, min duktiga kille.. I morse vid frukost bordet, rasade halva hans värld när Martin läste vad det skulle bli till lunch idag (i tidningen) det blir potatis, stekt fisk o kall sås, helt klart en av de bästa rätterna som serveras i skolan enligt mig.. Men inte för Jonas, han kan bara inte äta kall sås hahaha, så måste han sitta o grubbla o klaga på detta när jag dessutom vet att han kommer att äta såsen o han kommer att tycka om den.. Men för honom så lät det nog bara skumt med kall sås hahaha.. Söt!

O min gulliga Martin, lämnade återigen sovrummet i natt pga mina snarkningar haha, stackarn.. Kanske ska ställa ut en liten säng till honom i vardagsrummet så slipper han ligga i soffan om nätterna... :-)

O min lilla bebis e vaken o igång, den e som livligast på morgonen o på kvällen, bådar det gott hahaha... Martin konstaterade igår att man hela tiden tänker att ja nu e det bara 13 v. kvar fast det egentligen kan komma en bebis när som helst.. O det har han ju rätt i, men med tanke på hur dåligt jag mått o mår ibland så kommer inte våran bebis att komma för tidigt, den drar nog gärna ut på det hela lite, endast för att jäklas... :-)

Nä, nu ska jag nog ställa mig i duschen en stund.... Jag tar ju lite tid på mig på morgonen o apoteket öppnat ju kl 10 :-)


Kommentarer
pernilla

hej.

vi har inte tittat på något än, vi får se om vi gör det tycker ju om stället som vi br på, trots att det är dyrt, men vi klarar oss med planering =)

löser sig alltid. inget att lägga ner för mkt energi på .. just nu =) nejinte provat ännu haft fullt upp, har tapetserat fondväggen nu och letat barnvagn och så.. nu vet vi vad vi ska göra i savannah rum i alla fall, förhoppningsvis nästa månad, m får se..

hur e allt själv då?? ses på lördag kramar

2009-03-10 @ 21:54:12
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0