Jobbat idag :-)

Härligt att ha jobbat lite....
Känns lite trist när jag varit borta från jobbet så mycket, jag får så dåligt samvete, men men vad kan jag göra egentligen.. Har ju faktiskt inte haft det så lätt det senaste halvåret..

Idag var klassläraren sjuk o gympaläraren bortrest så jag stod för pingisen, det var kul haha.. Ganska högljutt dock :-)
Det var kul att träffa min elev oxå, känns som evigheter sen sist..

O Martin e på fotbollsträning o efter det skulle det vara något möte lr så, så jag o Jonas blir själva ikväll.. Ska nog äta glass o mysa.. Så ska jag titta på "Unga mödrar" oxå..

Vaknade vid 3-tiden i natt o somnade inte om igen förrän 20 över 5, så ringer mobilen kl 6, gissa om jag gick upp.. Nä, jag låg kvar, somnade om o vaknade igen vid halv 7, snacka om att jag fick bråttom sen haha..
Så i natt ska jag nog sova mer, känner mig ju ganska sömnig redan nu hahaha..

Fick en förfrågan idag på jobbet av en elev... Hon undrade om jag möjligen var gravid hahaha, (nä, jag lider av problem med magen...) Hahahaha, så sött.. Hon har inte sett mig på länge o tyckte att jag vuxit en del.. Söt..!

O imorrn e det Savannahs födelsedag, då blir hon 1.. Så skojigt.. Så stor hon blivit o framför allt, vad fort tiden har gått..


Nä, nu ska jag springa iväg, börjar bli riktigt irriterande att behöva dela blåsa med någon annan hahaha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0