Jonas e så duktig :-)

Min kille e så duktig :-) Idag har han varit hos tandläkaren, allt såg bra ut.. Tyvärr ville han inte låta henne plåta tänderna men det gjorde inget :-)

O snart ska jag till doktorn, ska gå dit med min onda hals o så ska dem berätta vad det e för fel på mig... Varför jag har så ont i ryggslutet o blygdbenet, troligen foglossning tyvärr :-(
Men men, oavsett så e det skönt att bara få ett svar så man vet....

Hahaha, min mage e sne :-) kände nu hur det spände till på höger sida, tittar ner o ser då att magen ser ut som en skidbacke, fast från sida till sida hahaha, ser ju helkul ut ju....

I natt sov Martin på soffan igen :-) Han sa att det var för att jag snarkade men jag tror att han bara ville ligga skönt när han tittade på fotbollen igår o kanske t.o.m somna till den i värsta fall hahaha.. Söt han e...

Nu ska jag återgå till Jonas, funderar på om vi kanske ska ta lite mellanmål :-)



Jonas fina ring som han valde hos tandläkaren, fin va? :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0