Lek o bus idag :-)

Idag har jag lekt med Marie o Ebba, har varit jätte kul... Lilla Ebba e så söt :-)
O sen när Jonas kom hem från dagis så fick han oxå vara med o leka, så dem har lekt massor.. Jag har suttt bredvid o tittat på o så har jag ordnat med våran boxer så att den e inkopplad o igång, himlans bra med en massa nya kanaler att förgylla sin vardag med :-)

Imorrn ska jag till sjukgymnasten o prova ut ett bälte för foglossningen o sen ska jag till läkaren för en sjukskrivning, måste erkänna att det ska bli skönt o inte ha så dåligt samvete längre för de dagar då jag inte går till jobbet...
Kommer dock sakna min elev/eleverna o arbetskamraterna en hel del, jag har ju haft himla kul på Valleskolan, så det känns lite trist...

O Jonas blir hämtad av sin kompis Albins mamma imorrn på dagis, så ska dem åka hem till Albin o leka i några timmar, tänk så skoj pojkarna kommer få :-)

O jag, ja vad ska jag göra... Förmodligen inte så mycket alls, minsta möjliga om jag får bestämma :-)






Söta Ebba som vi lekte med idag :-) Mamma Marie vill inte vara med på bild hihihi...!


Kommentarer
Anonym

Nu ska vi se om mitt namn kommer med...



Så söt hon är. Stora tjejen!



Kramar ANKI

2009-03-26 @ 17:31:26
Michaela

hon är såååå söt :-)

2009-03-26 @ 23:57:31
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0