Lördag idag :-)

Nu har jag o Martin precis ätit lunch o ska strax åka o hämta Jonas som har sovit över hos sin kompis Ludvig :-) Så stor min kille blivit som kan sova över :-)
O i kväll kommer det gäster hit o vi ska äta pizza o titta på Melodifestivalen, ska bli jätte trevligt...

Själv e jag lite nervös inför den kommande veckan, har en föräldragrupp som startar o sen ska vi till mvc o ett barnkalas.. Lilla Isabelle blir hela 3 år :-) ska bli jätte kul..
Det jag e mest nervös inför e nog föräldragruppen, lite läskigt att träffa nya människor sådär, tur att jag har Martin med mig :-) O mvc besöket, där e jag nervös för att få veta hur mycket jag väger hahaha.... Vet ju sen innan att jag e ganska duktig på att gå upp i vikt mellan besöken hahaha...
Jaja, jag får bli smal sen helt enkelt...

Igår var Martins vänner Erik o Thomas här, vi åt tacos o spelade tevespel :-) det var kul... Tyvärr så fanns det ett sportspel o där var jag helt körd hahaha, men det var kul ändå....
Sen gick vi ner till bowlingen en liten sväng o tittade runt lite, det var mycket fylla där haha, sen mötte jag en kille vid blackjack bordet som Jenny jobbade vid som spelade bort 2.500 :- tyckte lite synd om hans tjej som bara satt där o såg pengarna försvinna.. Herren min skapare, inte kan man spela bort så mycket pengar... Jaja, man kan ju hoppas att han ångrar sig idag i alla fall....

Nä, nu ska jag bege mig iväg o hämta Jonas, vi ska åka till Martins bror David för deras mormor e där o hälsar på :-) blir kul...
Tjing.....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0