Min älskade prins.. :-)

Igår satt jag o skrev här att min lilla prins äntligen hade ätit o allt det där o lagom när jag skrivit färdigt så kräktes han ner hela badrummet, min lilla stackare.. Vi tror att det var äppeljuicen som han drack precis innan som var anledningen...
Idag mår han i alla fall lite bättre, han e uppe lite o pratar o t.o.m leker lite, känns så skönt..
Blir dock inget dagis för honom imorrn o förmodligen inte på tisdag heller, hellre hemma en dag för mycket än att han går tillbaka till dagis för tidigt igen..
Nu får det vara nog med sjukdomar här hemma, börjar bli tjatigt nu...

Idag e det städning här hemma som gäller, ska dock iväg o köpa en ny mopp, vill inte använda den mer nu efter den här veckans moppande av kräksjuka... :-) smaskigt...

O nu e det en vecka kvar sen ska vi till Savannah på 1-års kalas, ska bli jätte kul, redan 1 år, tänk vad tiden gått fort :-)
Måste komma på något kul att köpa bara, e ju så svårt....

Nä, nu ska vi ut på promenad :-) blir härligt att komma ut lite....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0