Mitt underbara barn :-)

Jag sitter i soffan då Jonas kommer fram o ska ge mig en godnatt kram haha, med sina små pyjamasshorts uppdragna enormt högt o dragit ihop dem mellan skinkorna haha... Ibland undrar jag var han får sina skumma idéer ifrån, jag skyller på Martin hahaha....

Annars har det varit en relativt lugn dag, tyvärr har jag väldigt ont men jag försöker tänka att det bara e 3 arbetsdagar kvar sen får jag vila.. Men det e svårt....
Men nu sitter jag i alla fall ganska skönt i soffan o löser lite korsord o tittar på teve, Martin o Jonas myser inne i Jonas rum framför en film :-)
Ja, mina urgulliga killar, så himla fina o med så mycket tålamod med gnälliga o tjuriga mig, det kan inte vara lätt... :-(

Men jag måste påpeka att vi haft väldigt fint väder idag, sånt väder bör vi ha på lördag när vi ska kolla på Martins match :-) O den lille bebisen sprattlar omkring som en liten orm i magen, känns som om den simmar hahaha...
O idag i skolan när vi hade musik, så trodde jag ett tag att den dansade, det kändes precis så hahaha...

Så e jag sugen på något oxå...
Undrar vad som skulle kunna smaka gott nu på kvällen...?
Glass kanske :-)
Ska nog ta mig en liten titt i köket.... Tjing..!





Jag v.28 :-)



Kommentarer
carita

ja,du tösen,det syns på magen hur hungrig du varit

och det är ju bara 12 veckor kvar så det blir ett kilo i veckan det blir 12 kilo till,så du rullar nog fram till sommaren (smile)



kram på dig tösen och hälsa grabbarna me

2009-03-18 @ 13:21:41
Michaela

Herre gud allså....finner inga ord.

2009-03-20 @ 21:52:43
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0