Mys med Jonas idag.... :-)

Idag e vi hemma en extra dag, jag o Jonas.. Det e nog lika bra efter hans magsjuka.. Känns dock lite trist att inte gå till jobbet, men men, Jonas hälsa e mycket viktigare för mig..
O idag ska vi ut en sväng, ska ta en längre promenad ute i slasket.. Tycker dock inte om detta tråkiga väder.. Jag blev riktigt deprimerad igår när allt slask låg där ute o bara stirrade på mig, så jag var tvungen att skälla på Martin :-) Inte för att det e hans fel egentligen, men det var nog lättare att vara sur på honom än på snön..
Tur att han e så snäll o låter mig skälla lite..
Jag blir ju snäll igen så småningom :-)

Ja, o så la jag in en bild på stora magen igår :-) Den syns i alla fall haha..

Så satt jag o funderade förut på om jag kanske ska läsa vidare sen, kanske till barnskötare :-) måste kolla hur lång kursen e o vart man kan läsa den någonstans..
Tyvärr måste jag erkänna att jag saknar äldreomsorgen ganska mycket, men det kanske vore kul att testa något nytt o utbildningar kan man väl inte få för få av i alla fall..

Nu ska vi ut en sväng jag o Jonas....!


Kommentarer
Michaela

Surpuppa :-D

2009-03-03 @ 23:22:29
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0