Nu e det officiellt.....

Jajamen, nu e det officiellt att jag e en tjockis... Nu har jag lyckats växa ur mina mammabyxor :-( Så det var bara att sätta sig ner efter jobbet o köpa nya....
Nog för att jag har förstått att jag växer, men det här trodde jag inte hahaha... Blir charmigt att försöka komma i form igen sen hahaha..

Förutom det så har det varit en bra dag, min elev var ledig men det fanns många andra elever att sätta klorna i :-) O så var det väldigt god mat oxå, lasangette :-) riktigt gott må jag säga..

Annars händer inte mycket, Jonas o Martin ska till badhuset om en stund men jag tror jag skippar att åka med, jag platsar liksom inte i bikinin längre, tyvärr.....
O då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, sova kanske :-)

Ska prova ringa min vän Jenny, hon kanske vill leka lite med mig.. :-)
Krams..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0