Saknar min Martin.....

Min älskling e borta i kväll, e på svensexa o kommer inte hem förrän i morgon :-( Så jag får sova ensam i natt, det händer ju inte ofta direkt..... Men jag o Jonas har haft en liten mysdag bara vi två, vilket varit härligt.. Några små bråk har vi allt hunnit med men så e det ju var o varannnan dag :-)
Vi har varit ute på promenad med Marie o Ebba, så handlade vi lite oxå :-) Jonas köpte Rorri bilen o så köpte jag en jätte fin röd tröja med Blixten McQueen på till honom :-) jätte fin...

Annars har vi mest suttit hemma, har ju regnat så mycket idag, inge kul väder alls...
Efter vår promenad så kom Jonas kompis Elise in en sväng o lekte o medans dem tittade på film på eftermiddagen så somnade Jonas o då fick Elise gå hem..
Så då passade jag oxå på att sova en timme, såååå skönt...

O nu har vi ätit godis o myst o jag ska strax natta Jonas... Sen ska jag väl sitta här i min ensamhet tills jag somnar... Längtar så tills i morgon när Martin kommer hem, blir kul...
Vill ju höra om allt kul dem haft idag :-)

O förresten, idag lagade jag stuvad spenat, fy bubblan så gott det var :-) det har jag nog inte ätit sen jag väntade Jonas :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0