Sol, sol mera sol...

Ja, sol har vi allt haft idag :-) underbart...
Idag har jag varit på sjukgymnastiken o provat ut ett bälte som jag inte riktigt vet vad jag känner för.. Det känns väl okej när jag har det på mig men när jag tar av mig det så gör det så fruktansvärt ont att jag bara vill skrika rätt ut... Men men..
O så har jag varit hos doktorn som sjukskrev mig t.o.m 26/4..
Annars har jag inte gjort mycket, har haft så ont idag..jäkla foglossning...

Jonas har lekt med sin vän Albin efter dagis, dem hade haft jätte kul.. Förutom det så har han mest sprungit runt o fisit idag :-) äckligt barn jag har.. Han tar i av alla sina krafter o när gasen har kommit ut så skrattar han så innerligt härligt hahaha.. Söt han e..!

Martin sitter just nu o tittar på hockey, såååå ovanligt...
Något positivt e att Martin har sovit i sängen i en hel vecka nu, måste ju betyda att jag inte snarkar så illa längre :-) så härligt....

Imorrn kommer mina systrar hit, vi ska fira Sabina som fyller 19 år på lördag :-) tänk så stor hon e.. När jag hade fyllt 19 så blev jag med Jonas, e ju hur länge sen som helst ju hihihi..

Nä, nu ska jag titta lite på teve o sen blir det sängen...
Tjing 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0